1. Definicje
I Kupujący : osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy.
II Sprzedawca : VILTON Jakub Kowalski z siedzibą mieszczącą się przy adresie ul.Polna 67a, 87-100 Toruń, NIP : 879 219 65 65, Regon : 340496354.
III Produkt : dostępny w sklepie produkt, która staje się przedmiotem Umowy Sprzedaży między Sprzedawca a Kupującym.
IV Sklep : sklep internetowy jest prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.metaloweboxy.pl
2. Postanowienia ogólne
I Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz zawarcie Umowy Sprzedaży.
II Złożenie zamówienia jednoznaczne jest z tym, że Kupujący zapoznał się z wszystkimi warunkami Regulaminu.
III Nabycie produktu odbywa się drogą online, za pośrednictwem strony internetowej www.metaloweboxy.pl
IV Zdjęcia umieszczone na stronie mają charakter poglądowy. Stanowią informację dla Kupującego. Kolor może odbiegać od realnego, gotowego produktu.
V Kontakt ze Sprzedającym możliwy jest pod numerem telefonu 603 899 888, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 oraz poprzez wysłanie wiadomości na adres email sklep@metaloweboxy.pl
3. Sposób zakupu
I Aby złożyć zamówienie na stronie internetowej www.metaloweboxy.pl należy :
1. mieć aktywne konto email,
2. posiadać urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarkę internetową,
3. mieć włączoną usługę „pliki cookies”,
4. założyć kontro na stronie internetowej metaloweboxy.pl
II Aby przeglądać stronę internetową nie jest koniecznością zakładanie konta klienta na stronie internetowej www.metaloweboxy.pl
4. Zamówienie
I Zamówienie musi zawierać następujące informacje :
1. dane personalne osoby kupującej
2. rodzaj wybranego produktu
3. ilość wybranego produktu
4. kolor
5. termin realizacji
6. adres oraz sposób dostawy
7. cenę
8. termin płatności
II Złożenie zamówienia stanowi równoważność z zawarciem umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedającym.
5. Ogólne informacje
I Ceny w sklepie podane są w polskich złotówkach i stanowią cenę brutto
II Do ceny produktu doliczana jest kwota za dostarczenie go
III Klient posiada informacje na stronie internetowej www.metaloweboxy.pl o koszcie dostawy i wyborze dostawcy
IV Termin realizacji liczony jest od potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego
V Dostawa realizowana jest w ciagu 7 dni roboczych, jeśli występują opóźnienia Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną oraz poprzez wiadomość e-mail na podany adres skrzynki pocztowej w zamówieniu.
VI Sytuacje nadzwyczajne:
1. klęski żywiołowe,
2. stan wojenny,
3. przerwy w funkcjonowaniu firmy nie zawinione przez sprzedającego,
4. przerwy w dostawie surowców / produktów niezależne od sprzedającego,
5. opóźnienia ze strony producentów,
są określane mianem siły wyżej a Kupujący nie może rościć reklamacji oraz odszkodowania w tych przypadkach.
6. Obowiązki Kupującego
I Kupujący ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem, Polityką Sklepu.
II W przypadku braku informacji na nurtujący temat zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub napisanie wiadomości na adres skrzynki pocztowej sklep@metaloweboxy.pl.
III Kupujący ma obowiązek znać wymiary / parametry towaru, który zamawia.
IV Kupujący jest zobowiązany zapłacić za produkt w terminie, który jest ustalony na potwierdzeniu zamówienia.
V Wniesienie reklamacji przez Kupującego nie zwalnia go z obowiązku terminowej zapłaty.
VI Kupujący staje się właścicielem produktu w momencie całkowitego uiszczenia zapłaty. Reguluje to paragraf 589 kodeksu cywilnego.
VII Kupujący może skorzystać z odbioru osobistego po wcześniejszej zgodzie ze sprzedającym.
VIII Kupujący ma do dyspozycji formy płatności :
1. przelew tradycyjny
2. gotówka podczas odbioru osobistego (podczas odbioru samodzielnego nie akceptujemy płatności kartą kredytową oraz płatniczą)
3. bezpieczna płatność elektroniczna PayU
IX Kupujący ma obowiązek osobiście lub poprzez osobę upoważnioną rozpakować, sprawdzić, przeliczyć elementy dostarczonej przesyłki od Sprzedającego.
X W przypadku zauważenia wad Kupujący ma obowiązek spisać z osobą dostarczająca produkt protokół i niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji Sprzedającego.
XI Kupujący podpisując dokument odbioru produktu zapoznaje się z jego stanem fizycznym.
7. Obowiązki Sprzedającego
I Sprzedawca udziela Kupującemu 24 miesięczną gwarancję na produkt zakupiony na stronie internetowej www.metaloweboxy.pl
II Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za produkt do momentu dostarczenia jej do Kupującego.
III Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za produkt do momentu wydania jej z magazynu podczas odbioru osobistego.
IV Sprzedawca ma obowiązek przedstawić produkt na stronie www.metaloweboxy.pl jak najbardziej realnie, opisując kolor, wymiary, tworzywo, przeznaczenie oraz udzielać rzetelnie informacji dla Kupującego.
V Sprzedawca ma obowiązek informować Kupującego o :
1. wydłużonym czasie dostępności produktu
2. etapie reklamacji produktu
3. etapie odstąpienia od umowy
8. Odstąpienie od umowy
I Odstąpienie od umowy możliwe jest tylko po wcześniejszym poinformowaniu Sprzedającego telefonicznie lub email – owo.
II Zwrot produktu jest możliwy, uwzględniając ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawie konsumenta.
III Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, którą zawarł ze Sprzedającym, za pośrednictwem sklepu internetowego w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
IV Zwrócony produkt nie może :
1. posiadać jakiekolwiek próby montażu,
2. posiadać uszkodzeń
3. zadrapań / rys
4. być niekompletna, towar musi zostać zwrócony w całości
V Koszty zwrotu ponosi Kupujący.
VI Zwrotu produktu należy dokonać na adres Sprzedającego VILTON Jakub Kowalski, ul.Polna 67a, 87-100 Toruń z dopiskiem zwrot produktu oraz numer zamówienia.
VII Do zwrotu produktu należy dołączyć formularz odstąpienia wraz z paragonem / dowodem zakupu.
VIII Zwrot środków dokonywany jest w taki sam sposób, w który została uiszczona zapłata za towar / produkt.
IX Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni roboczych.
X Sprzedawca nie dopuszcza roszczeń do usterek towaru, który nie został sprawdzony podczas dostarczenia z osobą odpowiedzialną za transport produktu.
9. Reklamacje
I W przypadku wystąpienia wady Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego produktu na podstawie rekojmi, uregulowanej w Kodeksie cywilnym.
II Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy sklep@metaloweboxy.pl lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego pod nr tel 602 466 461 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 do 17:00.
III Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego następuje w ciągu 14 dni roboczych a Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą e-mail.
IV Kupujący może żądać wymiany produktu na nowy, wolny od wad albo żądać usunięcia wady.
10. Dane osobowe
I Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Kupującego (podczas korzystania ze Sklepu internetowego www.metaloweboxy.pl) jest Sprzedawca.
II Dane osobowe Kupującego przetwarzane są tyko na podstawie umowy oraz do celów jej realizacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych (RODO). Bardziej szczegółowe informacje dotyczące danych i ich przetwarzania przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności, która jest umieszczona na stronie internetowej www.metaloweboxy.pl w dziale Polityka Prywatności.
11. Metody płatności
I Sprzedawca umożliwia Klientowi rożne sposoby płatności za wybrane zamówienie, poprzez zaufanych pośredników płatności, takich jak :
1. płatności elektroniczne (np. BLIK, Autopay),
2. płatności kartą płatniczą
II Typy obsługiwanych kart płatniczych to: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, płatności odroczone (PayPo), płatność podczas obioru osobistego oraz płatność tradycyjną metodą przelewu.
12. Postanowienia końcowe
I Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie w przypadku :
1. zmiany przepisów prawa
2. zmiany sposobu płatności oraz dostaw.
II Na naszej stronie oraz w Serwisie mogą sporadycznie występować błędy typograficzne, nieścisłości lub pominięcia dotyczące opisów produktów, cen, promocji, ofert, kosztów wysyłki, czasu dostawy oraz dostępności. Zastrzegamy sobie prawo do korekty wszelkich błędów, nieścisłości lub pominięć, a także do zmiany lub aktualizacji informacji oraz anulowania zamówień, jeśli jakiekolwiek dane w Usłudze lub na powiązanych stronach są niedokładne, bez wcześniejszego powiadomienia (nawet po złożeniu zamówienia).
Nie ponosimy odpowiedzialności za aktualizację, zmianę lub wyjaśnienie informacji w Serwisie czy na powiązanych stronach internetowych, w tym, ale nie wyłącznie, informacji o cenach, chyba że jest to wymagane przez prawo. Żaden określony termin aktualizacji lub odświeżenia na Usłudze lub powiązanych stronach internetowych nie powinien być traktowany jako potwierdzenie, że wszystkie informacje zostały zmodyfikowane lub zaktualizowane.
III W sprawach nieuregulowanych postanowieniami w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. Dziennik Ustaw nr 139 z 12 06 2003 r.
IV Sprzedający oraz Kupujący będą dążyć do wspólnego porozumienia a w przypadku braku polubownego załatwienia sporów mediatorem będzie Sąd Okręgowy dla Miasta Toruń.